منتدى قرية أم حريزات
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدى قرية أم حريزات
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
منتدى قرية أم حريزات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الحله معاي في كل مكان وزمان

2 مشترك

فراشات الحله معاي في كل مكان وزمان

مُساهمة  عيسي عبدالقادر الثلاثاء مارس 22, 2011 9:30 pm

وأنا جالس علي شاطئ النيل مع أصحابي في البيتش كنا نتجاذب أطراف الحديث حسام يصب فنجان القهوه ويبدأ يحكي ويضحك ولا يهمو عادل بعد مايشبع ضحك حسام ماعاوزين ضحك أنا خليكم جادين شويه سلمي كلنا بنحب قرانا جنك تكلمنا عن حلتكم عرفنا أم حريزات أكتر من حلتنا عصام اها أخر التطورات في حلتكم شنو هاله أنامن مدني النشيشيبه لكن بوريكم أخبار أم حريزات سمعت في الرادي إنو الوالي جاكم زياره ولا ماكده ياعيسي أكيد الوالي وحكومته والمعتمد وحكومته حسام يجر نفس ويسكت مسافه والله تستاهلو كل خير لان شبابكم متعلمين وفاهمين وكمان بحبو قريتم إنتو عارفين أم حريزات دي يوم حاتكون مضرب مثل في النهضه والتعمير عادل بالظبت زي اليابان متعاونين وجادين سلمي ياجماعه الشمس غابت الزمن سرقنا وهاجر دي نهائي مافتحت خشما هاجر بعد صمت هادئ قالت ياإخواني أنا بالجد حبيت أشوف أم حريزات دي الناس كلهم هههههها حانمشي زياره أنا مرحبا والله والليله العشاء علي في بيت الشوايه حسام ياخ ماعاوزين دجاج أجر لينا أمجاد هاجر أنا معاي عربيه عادل وأنا كمان معاي وحاأجي بيها حلتكم الله أكبر وحاتشوفو المستشفي الجديده وكل أعمال رابطتنا

عيسي عبدالقادر
عضو فعال
عضو فعال

فراشات احلم هو الحلم بي فلوس

مُساهمة  البراء محمد علي السبت يوليو 02, 2011 3:28 pm

اخي عيسي احييك علي انك بتتزكر البلد علي طول واتمني ان يحقق الله احلامك التي هي احلامنا وان يتم انشاء المستشفي
والمدرسة الثانوية وخيرها من المشروعات الخدمية
ادعو جميع الشباب للوقوف خلفك وتشجيع احلامك الوردية cheers cheers cheers
البراء محمد علي
البراء محمد علي
عضو نشيط
عضو نشيط

فراشات أحلامنا تحققت

مُساهمة  عيسي عبدالقادر الإثنين سبتمبر 05, 2011 5:11 pm

مشكور أيها الملك ملكت قلوب أهل الحله جميعا الحمد زارني أصدقائي في العيد وكانواوكنا كلنا في غايه السرور لأنو أحلامنا اتحققت وهذا من إنجازات الرابطه وعقبال المستشفي

عيسي عبدالقادر
عضو فعال
عضو فعال